Losing You

Hej hopp har inte skrivigt på ett tag. Har inte haft tid inte helle lust!
Men men sånnt är livet.
Just nu sitter jag och jobbar. Ganska lungt i kväll änså länge men de kommer väll sen.
Ville inte jobba idag egenteligen. Har feber och hostar. Mår allmänt skit!
Men har man lovat så har man :)

I veckan har de inte hänt så mycket.
Varit hemma hos desan, varit på Begravning och jobbat.
Hatar begravningar. Man gör ju inget annat än att gråta!

Jag kom på en sak i går när jag jobbade. Att den skönaste kännslan när man jobbar natt är att man märker när man snart ska sluta!.
Visst man kan vara skit trött när man kommer hit men sen när det är som värst så ser man solen gå  upp och lyser på trefaldighets kyrkan och då vet man att nu är det snart dags att gå hem och sova!
Alla bara men palla sova när alla andra är vakna.
Men tänk själv hur många av mina kompisar är vakna 8 på morgonen?
Nej precis!
 Efter jag har slutat så ska jag åka till bromölla och lämmna en väska som tassi ska ha till Cypern.
Sen ska vi sova :)
Kommer sakna dom när dom åker.
Men jag har lovat Brittan Marre och Therese att jag ska komma och hälsa på i alla fall! Nu har jag ju en riktig säng att sova i efter som att desan inte är hemma ;)
Nej nu ropar kaffemaskinen att den vill tömmas! Så jag måste springa nu!
Hej och Ivej!

Kommentarer
Postat av: angelina

Jag kommer sakna dig min emelie! ska tänka på dig, håll nu ställningarna i Sverige, <3333

2009-04-13 @ 00:06:20
URL: http://kurtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0