13 juli -11

Så där ja. Jag har märkt att min uppdatering inte riktigt har varit så bra under och nu efter stockholms resan...
Jag får väll be lite om ursäkt och så för det.

Men ja. Var ju hemma hos Rebecka i måndags. Började dricka där sen drog vi in till stan. Fastnade på Banken i 4 timmar. Det blev både dyrt och jävligt snurrigt.

Det slutar med att jag och becka delar en taxi hem.
Jag kommer hem, slänger av mina skor, strumpor, kofta och väska i hallen. Och däckar själv i min säng med kläderna på...... Och på fel håll i sängen..Lite borta så där eller så kanske.... Jag skyller på rebecka...


Hur som var hemma hela dagen igår och tyckte synd om mig att 60 elefanter hoppade på mitt huvud. Dock så hade min älskade man några mirakel saker som jag fick på kvällen. När jag var på bristningsgränsen till att börja gråta så ont det gjorde....
Fick i alla fall min säng såld igår. Skönt som fan att bli av med den!
Så nu är där bara en säng stående i vardagsrummet. Haha


Sen kom K hem så umgicks vi lite gick till McDonalds och käkade och sen åkte jag till min man vid 19.
Somnade väll vid halv tre igår och vaknade första gången vid ´kvart i sju i morse när hans jävla klocka ringde.... Dock lyckades jag somna om. Och vaknade igen vid halv tio. Då satt vi och snackade.
Jag skulle vara hemma till 12 för vi skulle tvätta... Men dock drog vissa saker ut på tiden så ja var hemma lite innan ett. Då skulle jag hinna tvätta, duscha, käka, sminka mig, föna håret och ta på mig kläder innan klockan 15. Det gick men det var fan stressigt.


Nu ska jag jobba idag och i morgon så uppdateringen kommer väll vara lite halvkass fortfarande.
Men ni får fan ståut!

På återseende!

Puss&Love





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0