Det kunde ha slutat pinsamt.

Igår innan jag skulle åka till min man M så följde K med mig till rececentrum.
Vi står och väntar på bussen. Och då kommer en "snygg" tattuerad och piercad kille gående. Alias K´s bror Anders. Precis när han kommer så kommer min buss och jag måste gå.

Dock under den tiden jag sitter på bussen så ringer K för att berätta att hon höll på att göra bort sig framför sin brors kompis, och under vårt samtal kommer då kommer även " jag-tyckte-din-bror-va-snygg-saken" upp.




E: asså shit. Jag vet att du kommer typ så hålla detta emot mig.
K: Okej?
E: Ja innan när vi stog på rece så såg jag din bror komma och jag bara "Shit vilken snygg kille det ser ut att vara bakom dom solbrillorna, tattuerad, piercad och cool frisyr" Sen insåg jag att det var din bror så det var ju tur att jag inte sa det högt.
K: (skrattar högt i andra sidan luren)
E: Sen tänkte jag skicka det till dig men sen tänkte jag om du står kvar med din bror så kommer du säkert säga det till honom. Så jag sket i det.
K: Fast jag hade nog inte sagt det till han. ( En sekunds tystnad) Eller jo det hade jag för jag hade skrattat så mycket så jag hade varit tvungen att berätta.
E: Ja jag menar det....




Min sambo är ju snygg klart hennes bror är snygg då med lixom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0