Fredag den 15 juli 2011

Är så otroligt trött idag.
Igår träffade jag rebecka en stund efter jobbet innan hon skulle på bussen till Tomelilla.
Sen åkte jag hem och däckade i soffan. Sov i 3 timmar... Vilket gjorde att jag givetvis inte kunde somna inatt. Sist jag kollade på klockan så var hon halv tre....

Ska jobba idag fram till klockan 15 sen ska jag hem till Emma.
Sen i morgon så ska jag och min pojkvän M åka hem till en av hans kompisar i Vä och dricka.
Sen på söndag ska jag på Bio.
Sen är denna jävla helgen över.
Usch tiden går så jävla fort asså...




Slänger in denna :) haha



Ps det är bara 140 mil, varför ska allt skita sig när man tror att allt börjar ordna upp sig? Life sucks...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0