Måndag

Ny vecka nu då. Hela helgen i stockholm är nu som bort blåst när man nu sitter med röven på jobbet igen.



Men i alla fall. Tänkte berätta lite kort om vad i har spenderat vår tid med.


Fredags.

Halv sju gick vi upp i fredags och åkte med X2000 till Stockholm lite i åtta ifrån hässleholm.
Efter 4 timmar på tåget så var vi framme i huvudstaden!
Då fikade vi lite och sen letade vi upp hotellet och dumpade väskorna för att sen virra bort oss på stan!
Efter x antaltimmars shoppande så drog vi till hotellet igen och sen åkte vi ut till Gröna Lund!
Där var vi till typ 22 sen åkte vi hem och däckade.


Lördag gick vi upp vid 10 sen käkade vi frukost, duschade och fixade oss. Sen tog vi tunnelbanan bort till Globen där Sonisphere höll hus.(sonisphere får ett helt eget inlägg sen) Även att hitta dit gick relativt smärtfritt. Sen spenderade vi som sagt hela dagen på området. Sen när Slipknot hade slutat spela så åkte vi hem och gick en runda på stan som sagt.

Söndag: Vi gick upp käkade frukost, checkade ut ifrån hotellet och begav oss sedan ut på stan! Där strosade vi runt ett tag innan vi bänkade oss på Vapiano och käkade mat innan vi drog till stationen för att åka hem :)




Som sagt underbar helg! Vi hade tur med vädret även om det var liiiite för varmt ibland.... Det regnade typ en timme på söndagen men då gick vi på NK så det spelade ingen större roll!

I kväll ska jag hem till Rebecka och dricka. Och i morgon ska jag åka hem till min man. På lördag ska M & jag hem till hans kompis. det var väll den veckoplaneringen jag hade!

Thats all for now!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0