Måste lära mig att sova ordentligt

Jag har två alternativ.
Ett Tvinga mig själv att gå och lägga mig en viss tid oavsätt vad.
Eller byta jobb så man kan få lite bättre sovrutiner. Detta är lixom inte hållbart längre....
Fy fan vad mina snackars små ögon svider :(
Jag vill typ bara dööööö. Jag är så jävla trött....


Jaja skit samma sitter fint på jobbet nu.

Ska sitta här till klockan 15. Sen ska jag ner till brösarp för att sen gå på Kiviks marknad. Var ett tag sedan jag var med emmas familj där....Även om det bara är över natten så ska det bli kul :)

Fick ett sms ifrån min stackars pojkvän om att han tyckte det var sååååå kul att jobba i ösregn. jag förstår han. Det är väll det värsta med att jobba utomhus är dom dagarna vädret är som bäst!

Kanske ska skriva några ord om filmen med.
Vi va ju och såg den sista harry potter filmen. Den var bra faktiskt. Känns lite konstigt att det inte kommer komma fler nu. Men ändå. Dock var där mycket ormar.... Jag är ju inget större fan av det som ni vet.


Vi hörs förmodligen i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0