Skämms du över mig?

Okej igår var inte en av mina ljusare stunder. Vi ska fint säga att jag var bakis. Jag gick runt i en outfit som min pojkvän M kallade "rad" tror det är samma sak som cool eller tuff. Fast jag är inte säker. Jag hade rosa mjukisbyxor, uggs och min svarta In flames hoodie. Och mitt hår var inte jätte fint heller. Inte jätte porrigt iaf.
Men ändå M´s pappa skulle hämta han istan för dom skulle hem till M och flytta hans köksbord. ( ett barbord som sitter fast i väggen)
Så innan han kom så följde jag han ut för en cigg.


E: Asså jag kanske ska gå in nu innan din pappa kommer.
M: Varför då?
E: Ja så du slipper skämmas över mig?
M: ( skrattar) Varför skulle jag göra det?
E: Ja jag ser ju ut som ett jävla mongo....
M: ( synar mig uppifrån och ner ) Ja det kan ligga något i det du säger.
E: Ja så jag går in nu!



Behöver inte alltid visa min svaga sida kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0