You cant do anything about it now!

Hemma hos M igår, vi ligger som två utslagna sälar i hans soffa och kollar på film. Jag med min bakishuvudverk och varför han var utslagen vet jag faktiskt inte, han kanske sympatiserade med mig? Eller så va han kanske bara trött....Ja skit samma inte relevant. Mitt i filmen blir det i alla fall såhär!

M: Vill du ha jordnötter?
E: Nej... Men jag skulle gärna vilja ha lite kaffe!
M: (suckar) Okej jag går och sätter igång det. (reser sig motvilligt upp ur soffan och går emot köket)
E: Du mathias! Du är min bitch nu!
M: (vänder sig om snabbt) Nej det är jag inte!
E: Jo! Jag ville ha kaffe och du går och gör det. Alltså min bitch! ( med en ton som förmodligen skulle uppfattas som självgod)
M: (ger mig blicken och fortsätter in i köket)
E: I'm just saying!




Han gjorde kaffe på begäran = Bitch, jag bara säger lixom!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0